Kisah antara saya , mereka dan dia ... mencari suatu kepastian ...

Friday 20 May 2011

It's The Truth Part II

Salam...now its part 2 coming...nah...aku skang malas nk pnjang2 kan mukadimah aku ag..t ngntok lak..hehe
        The Girl Group something like Gula-Gula kapas??? uiks...haha...first korang tengok dlu pic dyaowg...

nah...this is Girl Group name Gula-Gula..pa pndapt korang?? suma girl nie buatan Malaysia taw..not import dri korea or anywhere...stahu aku gak..dyaowg nie agamanya ISLAM... 100% Islam....so...reporter kt Malaysia nie x da yg wakilkan dri untuk b'rsuara ke???dLU sebok sngt nk mngtuk2 suma artis korea...skng pa dh jdi...nmpk sngt dri pkaian dyawong nie,bilangn ahli dyowg neh mcm nk tiru Girl Group kt korea...wei..kmi FANS K-POP X BUTA LA....tgk pic nie pon dh tw pe yg group ney tgh nk tnjukkan...Please la...da brtahun mnat k-pop x kan la kmi nie x pndai2 nk mnilai lagi...

~now pic yg ke-dua nie da jelas n bukti kan siapa yg group ney cba nk tiru!!!



WHAT?!?! Wonder Girls Versi Malaysia?? Huh...tidak!!
wlaupun aku nie kra x bpa nk mnat ngn artis k-pop wanita....tp tah la..mcm..haishhh..susah la aku nk gtw...nyampah.mluat...suma da ngn group gula2 ney...
tpe la artis-kpop wanita yg kt KOREA tu bkn Islam...tp group GULA-GULA nie ISLAM...jgn la nk tiru sbijik pon....even aku salu tgk artis wanita kt korea pkaian dyaowg x de la tlebih buka sne sni mcm group nie...tp yg tutup suma pon ada....dyaowg nk tnjukkan bkat yg dyaowg ada..bkn nk tunjuk BODY....

Tolong la stop suma ney...Kpada Group 24:7 and Gula-Gula....aku bkn x nk skong ngn korang...tp kalo nk jdi terkenal pon...cri r kredibiliti korang sndri...x pyah nk tiru artis2 korea...kalo pkai seksi2 pon...muka hensem or cantik pon...kalo bkat x de...spe yg nk terima beb...!! so Tolong la renung2....makaseh....

(Lyana @ JunHyung J.O.K.E.R )

2 comments:

  1. @Lea Lavinge: mari2 join the club...hehe...tah pa2 la group yg dyaowg wat ney...

    ReplyDelete