Kisah antara saya , mereka dan dia ... mencari suatu kepastian ...

Wednesday 21 March 2012

:: Never End ::

Assalamualaikum...
           Entri aku kali nie agak berlainan sedikit.. tiada senda gurau , tiada gelak ketawa yang aku akan berikan.. tetapi hanyalah serius semata-mata... dan suma ini jugak benar , iaitu benar lah aku TIPU !! HAHAHA...
heee...saja ja..lama aku x bermukadimah yang
berbentuk sedikit kesopanan bak kata mereka.. siap mereka tu ?..hahaha..ntoh lerr..

          OK dah ! Never End ?? WHAT'S THAT MEAN ?

           Maksud title aku ini hubungan aku dengan  si dia.. Mr A.A.. Heee...first dulu aku ingat hubungan kami ni x kan kemana-mana..yala, dua-dua nampak main-main ja....macam x serius dalam hubungan langsung...
seingat aku kami ni tiap-tiap hari bergaduh... gaduh pon pasal benda remeh-remeh .. benda yang x masuk akal..
Tapi baby aku ni tetap layan dengan perangai aku yang aku rasa x da sapa yang boleh tahan... ya la.. sayang awek kan ... HAHAHAHA !
First 3 bulan pertama memang banyak dugaan, Dya buat perangai ngn aku... bila cuti sem dya tinggalkan aku...then bila masuk polimas balik pon , dya seolah-olah orang lain..macam bukan yang aku kenal..
Sory la aku cakap..aku ni jenis bukan yang penyabar...kalo dya dah x nak aku...dah x sayang kan aku..tolong TiNGGALKAN aku ! banyak kali jugak la aku bincang benda ni dengan dya , tapi dya berkeras dengan keputusan dya yang dya x kan tinggalkan aku..dya ckap dya still SAYANGKAN aku..




        Dya mintak aku bagi dya PELUANG KEDUA untuk tebus kesalahan dya...bila fikir balik, x salah aku beri dya peluang...lagi pon aku sayang kan dya juga...

        Ternyata peluang yang aku bagi kepada dya tidak sia-sia..dya sudah berubah dan mula tunjukkan perasaan dya yang sebenar kat aku.. dya dah mula hargai aku , hargai keihlasan aku...



        Aku tahu yang aku ni x sempurna untuk dicintai  oleh dya.. tapi hari demi hari hubungan kami makin kukuh walaupun banyak halangan dari orang lain..tapi dya tetap dengan keputusan dya yang dya akan SAYANGKAN AKU , CINTAKAN AKU ...



        Alhamdulilah , genap hari ini iaitu hari Rabu bersamaan 21 / 3 / 2012 .. hubungan kami dah 6 BULAN tetap seperti biasa...bahagia selalu.. thank baby sebab tidak sia-siakan syg selama ni... baby ambik berat keadaan syg .. dan yang paling penting baby x pernah tinggalkan sayang walaupun berkali-kali syg minta baby buat macam tu kat syg...

       Banyak mana Cinta baby kat sayang , banyak tu lah Cinta sayang kat baby.. Thanks For Everything My Baby ... Love U soo Much till I die..


No comments:

Post a Comment